7 نوع از داروهای چینی در درمان بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب چینی به طور گسترده ای در درمان بیماری کلیه در روز ما استفاده می شود، اما بسیاری از مردم نمی دانند که در مورد آن روشن، در اینجا من 7 انواع داروها چینی برای شما معرفی، امید آن می تواند به شما کمک کند به دانستن بیشتر در مورد آن.

درمان 1. چرخه

در طی این درمان، ما با توجه به تئوری یین سنتی و یانگ را شکل دایره در اطراف acupoints اصلی خود را. پس ما می توانیم سم از بدن از طریق مرکز دایره رسم.

2. درمان فشرده سازی داغ

در طی این درمان ما به طور عمده را Osmotherapy پزشکی طب چینی سنتی. ما را انتخاب کنید گیاهان با توجه به وضعیت بدن مفصل خود، و با هم مخلوط آنها به اندازه کافی. سپس پودر از گیاهان فشرده سازی در منطقه کلیه شما، انتقال عنصر به کلیه خود را با موج الکترومغناطیسی.

3. درمان پا حمام

بسیاری از acupoints اصلی روی پای ما، از جمله طحالی Yongquan، که به طور عمده نسبت به عملکرد کلیه وجود دارد. ما می توانیم عنصر در بدن شما کافی عرضه و جلب سموم از طریق این طحالی.

4. MOXA-فتیلهگذاری درمان

این درمان می تواند کمک به تنظیم اختلال دروغ گفتن در سیستم ایمنی بدن شما، شما می دانید نفروپاتی یک نوع بیماری خود ایمنی است. برای درمان این بیماری به خوبی، ما باید برای اولین بار از سیستم ایمنی بدن شما را به بهترین شرایط خود را کنترل می کنند.

5. حمام گیاهی

در طی این درمان، ما گیاهان که می تواند کمک به بهبود گردش خون شما و حذف سموم را انتخاب کنید. علائم خود را مانند فشار خون بالا، یا ضعف یا درد در بدن خواهد شد و بعد از درمان رها شوند.

6. درمان دهان و گرفته

پزشکی ما در طول این درمان استفاده می تواند کمک به محافظت از عملکرد کلیه خود را، و عرضه انرژی برای بهبود عملکرد کلیه خود را. در همین حال، فشار خون شما کمک می کند و کنترل عفونت.

7. انما درمان

این درمان به طور عمده در سم جمع آوری در مسیر روده خود را با هدف و مشکل اشتها خود را و یا مشکل یبوست خواهد شد تا حد زیادی برطرف شده است.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر درباره آن داروها چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد به ترک پیام به ما نیست، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/ckd-treatment/1452.html





:: برچسب‌ها: CKD درمان، پزشکی گیاه چینی، بیماری های کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: